Dispečer callcentra - príjem a spracovanie hlásení škodových udalostí
Slovexperta, s.r.o.
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy vo forme osobného ohodnotenia pri dosahovaní cieľov
1 000 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy vo forme osobného ohodnotenia pri dosahovaní cieľov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Informácie o pracovnom mieste
Do nášho tímu špecialistov call-centra, ktorí sú prvou kontaktnou osobou našich klientov, hľadáme nového kolegu:
- ak má pre Vás zmysel pomáhať a byť prvým, kto poskytne bezprostrednú, vysoko kvalifikovanú pomoc ľuďom, ktorí sa na Vás s veľkou dôverou obrátia a tým si budovať dobré meno v širokom okolí,
- ak chcete detailne spoznať proces kompletného priebehu škodovej udalosti na vozidlách, na majetku a pod. - od vzniku až po samotnú likvidáciu, a tým vedomostne rásť,
- ak chcete získať cenné skúsenosti aj do bežného života,
pridajte sa k nám! Ponúkame prácu v priateľskom kolektíve šikovných a správne naladených ľudí, kvalitný systém zaškolenia, príležitosť odborne sa vzdelávať a kariérne rásť.
Ako súčasť kontaktného centra budete:
Prijímať a spracovávať telefonické objednávky a hlásenia našich klientov
Poskytovať profesionálny servis a odborné poradenstvo
Registrovať škodové udalosti do systému
Spolupracovať s úsekom likvidácie poistných udalostí
Vykonávať súvisiace administratívne práce
Budovať dobré vzťahy s klientmi, aby sa na nás mohli kedykoľvek s dôverou obrátiť
Komunikovať s internými zamestnancami
Pracovať v dynamickom a priateľskom kolektíve v príjemnom, modernom pracovnom prostredí
a to samozrejme s podporou dôkladného odborného zaškolenia.
Do nášho tímu špecialistov call-centra, ktorí sú prvou kontaktnou osobou našich klientov, hľadáme nového kolegu:
- ak má pre Vás zmysel pomáhať a byť prvým, kto poskytne bezprostrednú, vysoko kvalifikovanú pomoc ľuďom, ktorí sa na Vás s veľkou dôverou obrátia a tým si budovať dobré meno v širokom okolí,
- ak chcete detailne spoznať proces kompletného priebehu škodovej udalosti na vozidlách, na majetku a pod. - od vzniku až po samotnú likvidáciu, a tým vedomostne rásť,
- ak chcete získať cenné skúsenosti aj do bežného života,
pridajte sa k nám! Ponúkame prácu v priateľskom kolektíve šikovných a správne naladených ľudí, kvalitný systém zaškolenia, príležitosť odborne sa vzdelávať a kariérne rásť.
Ako súčasť kontaktného centra budete:
Prijímať a spracovávať telefonické objednávky a hlásenia našich klientov
Poskytovať profesionálny servis a odborné poradenstvo
Registrovať škodové udalosti do systému
Spolupracovať s úsekom likvidácie poistných udalostí
Vykonávať súvisiace administratívne práce
Budovať dobré vzťahy s klientmi, aby sa na nás mohli kedykoľvek s dôverou obrátiť
Komunikovať s internými zamestnancami
Pracovať v dynamickom a priateľskom kolektíve v príjemnom, modernom pracovnom prostredí
a to samozrejme s podporou dôkladného odborného zaškolenia.
Zamestnanecké výhody, benefity
- perspektívna zaujímavá práca bez stereotypu v stabilnej dcérskej spoločnosti dvoch významných poisťovní,
- plne hradené stravné
- dodatočná dovolenka,
- sick days,
- pracovné voľno nad rámec Zákonníka práce
- príspevok na životné poistenie,
- príspevok pri životnom a pracovnom jubileu,
- flexibilný systém firemných benefitov
- osobný a odborný rast,
- vzdelávanie, zaujímavé teambuildingy, dobrovoľnícke aktivity a ďalšie zamestnanecké benefity
- plne hradené stravné
- dodatočná dovolenka,
- sick days,
- pracovné voľno nad rámec Zákonníka práce
- príspevok na životné poistenie,
- príspevok pri životnom a pracovnom jubileu,
- flexibilný systém firemných benefitov
- osobný a odborný rast,
- vzdelávanie, zaujímavé teambuildingy, dobrovoľnícke aktivity a ďalšie zamestnanecké benefity
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Žiadosti o prijatie do pracovného pomeru spolu s profesijným životopisom očakávame na kontaktnej adrese.
Kontaktovať budeme kandidátov spĺňajúcich kritériá na danú pozíciu. Informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov, Vašich právach a ich uplatňovaní nájdete na www.slovexperta.sk.
Kontaktovať budeme kandidátov spĺňajúcich kritériá na danú pozíciu. Informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov, Vašich právach a ich uplatňovaní nájdete na www.slovexperta.sk.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Presnosť a precíznosť
Komunikačné zručnosti
Empatia, pro-klientsky prístup
Pohotové reakcie
Časová flexibilita
Zodpovednosť, asertívny postoj
Bezproblémová práca s PC
Prax v call centre, resp. v podobnej oblasti je vítaná
Komunikačné zručnosti
Empatia, pro-klientsky prístup
Pohotové reakcie
Časová flexibilita
Zodpovednosť, asertívny postoj
Bezproblémová práca s PC
Prax v call centre, resp. v podobnej oblasti je vítaná
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovexperta, s.r.o., je dcérska spoločnosť dvoch významných poisťovní pôsobiacich v SR . Svoje služby poskytuje od roku 2002.
Venujeme sa komplexnej problematike škodových udalostí – od prvotnej asistenčnej služby, registrácie škodovej udalosti a obhliadky poškodeného majetku vrátane kalkulácie predpokladaných nákladov na opravu. Príprava podkladov na likvidáciu škôd v jednej z našich zmluvných poisťovní.
Realizujeme obhliadky vozidiel v rôznych situáciách – pred vstupom do havarijného poistenia, po škodovej udalosti, v konfrontácii s vozidlom osoby zodpovednej za škodu z povinného zmluvného poistenia, ako aj po oprave vozidla.
Okrem toho realizujeme aj obhliadky majetku z produktov neživotného poistenia.
Svoje služby poskytujeme prostredníctvom svojich zastúpení v rámci celej SR.
Venujeme sa komplexnej problematike škodových udalostí – od prvotnej asistenčnej služby, registrácie škodovej udalosti a obhliadky poškodeného majetku vrátane kalkulácie predpokladaných nákladov na opravu. Príprava podkladov na likvidáciu škôd v jednej z našich zmluvných poisťovní.
Realizujeme obhliadky vozidiel v rôznych situáciách – pred vstupom do havarijného poistenia, po škodovej udalosti, v konfrontácii s vozidlom osoby zodpovednej za škodu z povinného zmluvného poistenia, ako aj po oprave vozidla.
Okrem toho realizujeme aj obhliadky majetku z produktov neživotného poistenia.
Svoje služby poskytujeme prostredníctvom svojich zastúpení v rámci celej SR.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov